EL TIQUET RURAL: UN NOU AJUT PER L´EMPRENEDORIA AL MÓN RURAL

28/04/2024

EL TIQUET RURAL: UN NOU AJUT PER L´EMPRENEDORIA AL MÓN RURAL

Des del Fòrum de Petits Municipis de l'ACM i des d'ARCA han programat el pròxim dimarts 30 d'abril a les 11 h. una jornada per explicar el contingut de la convocatòria d'ajuts que es publica aquest mateix mes d'abril i que s'emmarca en el concepte de l'anomenat Tiquet Rural.

Els municipis petits dels territoris Leader comptaran des d'enguany amb una nova eina llargament reivindicada i que s'ha mostrat molt efectiva en altres territoris on ja s'ha aplicat, com a Astúries o Cantàbria.

El tiquet rural va dirigit a facilitar l'arrelament de nova activitat econòmica no agrària i facilitar el relleu d'activitats professionals als municipis de l'àmbit Leader.

Volem fer-vos coneixedors d'aquesta convocatòria perquè es faci extensiva a joves, persones emprenedores i responsables d'activitats que busquin un relleu i aquells que hi puguin estar interessats.

El programa previst és el següent:

11.00 h. - Presentació a càrrec de la Presidenta del Fòrum de Petits Municipis, Carme Ferrer, alcaldessa de Senan i del coordinador tècnic d'ARCA, Eduard Trepat.

11.10 h. - "El tiquet Rural: contingut i objectius de la convocatòria dels ajuts", a càrrec de Josep Maria Martí, cap del servei de programació i dinamització rural de la secretaria d'Agenda Rural del DACC.

Tot seguit, trobareu l'enllaç per poder inscriure-us a l'ajornada informativa (un cop inscrits, us facilitarem l'enllaç (via zoom) per connectar-vos a la jornada):